czwartek, 7 kwietnia 2011

Dookoła domu

Za oknem leje i wieje koszmarnie. Tak było też rano. Ale na pewien czas wyszło słońce, a ja skorzystałam z okazji, wzięłam psa na smycz i poszłyśmy połazić niedaleko od domu, do parku. Wzięłam aparat...

Na początek podbiał

Szpaki na trawniku

Modraszka

Kwiczoły zamieszkały w parku

Misio

Na miejskim klombie

Bardzo lubię rudziki

Egzotyczna roślina?

Nie, to żeńskie kwiaty modrzewia europejskiego.

Krzyżówce wiatr tak piórka rozwiał

A to kwiatki ogródkowe

3 komentarze:

  1. Przyznam że ten modrzew europejski mnie zaskoczył, w pierwszej chwili byłbym, gotów szukać w atlasie krzewów egzotycznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci po cichu powiem, że mnie też zaskoczył ;-) Podeszłam, żeby sfotografować świeże pączki na gałązkach, a jak się przyjrzałam, to aż mnie zamurowało, że takie fajne kwiatuszki. Mówiłam, że człowiek się całe życie uczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się przespaceruję, bo w pobliżu kilka modrzewi rośnie a takich zdjęć w kolekcji jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń