sobota, 7 grudnia 2013

Leniwa sobota

Ksawery nie odpuszcza. Niby wieje trochę słabiej, ale kurzy śniegiem i zasypie nas kompletnie!








*  *  *

Przed chwilą trafiłam na wywiad ze Stanisławem Tymem. Wielbię go miłością bezwarunkową, cenię za rozsądek, mądrość, poczucie humoru i wielkie serce. Trzeba będzie kupić książkę Donaty Subbotko W rozmowie:

Donata Subbotko: Mam dla pana kamyk, ale nie wiem, kto po nim stąpał.
Stanisław Tym: O, dziękuję. Kamień to jedna z najsolidniejszych rzeczy na świecie. I pies. Na nim człowiek nigdy się nie zawiedzie.

14 komentarzy:

  1. Pięknie i tak bezśnieżnie jeszcze... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z szuflady ;-)
      Aktualnych jeszcze nie mam, bo przecież nie wyjdę z aparatem na tę śnieżycę!

      Usuń
  2. Rzeczywiście przepięknie. Ja do śnieżycy podchodzę z okna.
    Odnośnie Tyma. Powiem jak każda kociara na kocie też się człowiek nie zawiedzie.
    Pozdrówki i pogłaskanki dla piesa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nawet okna nie dało się otworzyć ;-)

      A tak, koty też są wspaniałe - mam dwa :-)

      Usuń
  3. ...gdyby u mnie było tak jak na pierwszym i drugim zdjęciu nie wnosiłabym pretensji do Pani Zimy, u mnie szaruga...
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia z archiwum, za oknem też szaruga...

      Usuń
  4. Mhmmm, a ja kocham psy, nie wyobrażam sobie siebie bez czworonoga, i zbieram kamienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham psy, ale i koty i wszystkie inne żyjątka również :-) Kamieni, niestety, nie zbieram...

      Usuń
  5. Ja się z domu nie ruszałem w cale, całe szczecie że już dziś się uspokoiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś słonecznie, ale minus pięć i śniegu prawie po kolana...

      Usuń
  6. o, jak ładnie i jak mądrze pan Stanisław. Gdzieś po kieszeniach kurtek i plecaków mam poutykane kamienie. Nie wiem skąd je mam, ale są.
    To Łyna, ta woda przed zielonym wzgórzem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Stanisław zawsze mądrze :-) Ja też lubię i psy, i kamienie...

      Nie, to jezioro Krzywe.

      Usuń