sobota, 22 kwietnia 2017

Wystawa

Dzisiaj odbył się wernisaż wystawy autorów zdjęć do Fotograficznej Mapy Warmii. Zdjęcia można oglądać w Oranżerii Kultury w Lidzbarku Warmińskim.
Ja, niestety, nie dotarłam. Bardzo żałuję, ale kolejny raz przegrałam z chorobą, ech...

Każdy z autorów prezentował dwie swoje fotografie. Oto moje:



Stary most na Łynie w Brąswałdzie. A w zasadzie wspomnienie – tego mostu już nie ma...


Łęgajny - wieczór po deszczu

Możecie również obejrzeć prezentację przygotowaną przez Piotra Wyrzykowskiego, pomysłodawcę i opiekuna internetowej mapy Warmii. Zapraszam!







22 komentarze:

  1. Ewo, przepiękne są Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, te stare mosty, może i nieprzydatne, ale takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat żyje już tylko na fotografii...

      Usuń
  3. Bezsprzecznie niesamowite!!! Zwłaszcza jedynka jak z baśni fantasy

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia są naprawdę fantastyczne, drugie mnie po prostu urzekło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć. Dziękuję :-)

      Usuń
  5. Ta mapa to cudny pomysł! Chciałam się dołączyć...ale tam takie cudowne zdjęcia, że nie wiem czy się odważę. Szczególnie pana Safijańskiego, którego zresztą pośrednio chyba znam w całkiem innej roli....
    I muszę to pokazać w moim klubie. Może zerżniemy temat i zrobimy choćby mapę naszej komuny?
    Szkoda, że znowu ci zdrowie siada Ewa. Oj szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączaj koniecznie!
      Tak, ta mapa to świetna sprawa. Łączy ludzi :-)

      A zdrowie, cóż... jakieś jest zawsze... ;-)

      Usuń
  6. Łąka po deszczu wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Most jak z powieści opisujących kolonizację Kanady. Dla mnie jesteś jedną z największych, współczesnych Artystek i mam nadzieję, że ta głupia choroba pójdzie (przepraszam za wyrażenie) w ch... i jeszcze natrzaskasz takich fot, że nam wszystkim pozostanie tylko przebranżowienie się na ... na np. korzenioplastykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtuś, błagam, nie przesadzaj! :-)))

      Chorobę przepędzam, jak się da!

      Usuń
    2. Nie przesadzam! A co? Takie określenie zarezerwowane jest tylko dla tych wylansowanych przez telewizor i zakumplowanych krytyków?! A gówno prawda, jak zakrzyknął Nikodem Dyzma, gdy usłyszał werdykt sędziów na zawodach w zapasach :)

      Usuń
    3. aleś Ty uparty! Pozostaje mi tylko się zarumienić i serdecznie podziękować za wiarę we mnie :-)))

      Usuń
  8. pamiętam ten most z czasów, gdy łowiło się tam szczupaki ... ech.
    Twoje zdjęcie choć w interpretacji cudownie artystycznej, stało się mimowolnie ważnym dokumentem upamiętniającym rzeczywistość, której już nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieraz chodziłam po tym moście. A teraz tylko zdjęcie zostało... ale z tego akurat się cieszę :-)

      Usuń
  9. Im dłużej się patrzy na te zdjęcia, tym bardziej się podobają.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym w przyszłości robić takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będziesz, jeśli tylko chcesz. Uwierz mi! :-)

      Usuń