sobota, 22 kwietnia 2017

Wystawa

Dzisiaj odbył się wernisaż wystawy autorów zdjęć do Fotograficznej Mapy Warmii. Zdjęcia można oglądać w Oranżerii Kultury w Lidzbarku Warmińskim.
Ja, niestety, nie dotarłam. Bardzo żałuję, ale kolejny raz przegrałam z chorobą, ech...

Każdy z autorów prezentował dwie swoje fotografie. Oto moje:



Stary most na Łynie w Brąswałdzie. A w zasadzie wspomnienie – tego mostu już nie ma...


Łęgajny - wieczór po deszczu

Możecie również obejrzeć prezentację przygotowaną przez Piotra Wyrzykowskiego, pomysłodawcę i opiekuna internetowej mapy Warmii. Zapraszam!







22 komentarze:

  1. Ewo, przepiękne są Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, te stare mosty, może i nieprzydatne, ale takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezsprzecznie niesamowite!!! Zwłaszcza jedynka jak z baśni fantasy

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia są naprawdę fantastyczne, drugie mnie po prostu urzekło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta mapa to cudny pomysł! Chciałam się dołączyć...ale tam takie cudowne zdjęcia, że nie wiem czy się odważę. Szczególnie pana Safijańskiego, którego zresztą pośrednio chyba znam w całkiem innej roli....
    I muszę to pokazać w moim klubie. Może zerżniemy temat i zrobimy choćby mapę naszej komuny?
    Szkoda, że znowu ci zdrowie siada Ewa. Oj szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączaj koniecznie!
      Tak, ta mapa to świetna sprawa. Łączy ludzi :-)

      A zdrowie, cóż... jakieś jest zawsze... ;-)

      Usuń
  6. Łąka po deszczu wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Most jak z powieści opisujących kolonizację Kanady. Dla mnie jesteś jedną z największych, współczesnych Artystek i mam nadzieję, że ta głupia choroba pójdzie (przepraszam za wyrażenie) w ch... i jeszcze natrzaskasz takich fot, że nam wszystkim pozostanie tylko przebranżowienie się na ... na np. korzenioplastykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtuś, błagam, nie przesadzaj! :-)))

      Chorobę przepędzam, jak się da!

      Usuń
    2. Nie przesadzam! A co? Takie określenie zarezerwowane jest tylko dla tych wylansowanych przez telewizor i zakumplowanych krytyków?! A gówno prawda, jak zakrzyknął Nikodem Dyzma, gdy usłyszał werdykt sędziów na zawodach w zapasach :)

      Usuń
    3. aleś Ty uparty! Pozostaje mi tylko się zarumienić i serdecznie podziękować za wiarę we mnie :-)))

      Usuń
  8. pamiętam ten most z czasów, gdy łowiło się tam szczupaki ... ech.
    Twoje zdjęcie choć w interpretacji cudownie artystycznej, stało się mimowolnie ważnym dokumentem upamiętniającym rzeczywistość, której już nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieraz chodziłam po tym moście. A teraz tylko zdjęcie zostało... ale z tego akurat się cieszę :-)

      Usuń
  9. Im dłużej się patrzy na te zdjęcia, tym bardziej się podobają.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym w przyszłości robić takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będziesz, jeśli tylko chcesz. Uwierz mi! :-)

      Usuń