piątek, 13 kwietnia 2012

Bilans wiosenny...

...wynosi 40 bocianów, które wczoraj widziałam po stronie polskiej i 8 po stronie litewskiej, podczas naszej wyprawy do Kowna ;-) Policzyłam je skrupulatnie. I od razu uprzedzam, że nie mam żadnej pewności, że jakiegoś osobnika nie policzyłam dwukrotnie, czyli w drodze tam i z powrotem ;-)

Dziś jestem zmęczona wczorajszą pobudką o 3:00 nad ranem, a potem 8-godzinnym łażeniem po mieście i kilkugodzinną jazdą samochodem. Relacja wkrótce.


*  *  *

Na zachętę migawka - Kościół Zmartwychwstania Pańskiego w Kownie to monumentalna świątynia wzniesiona w latach 2004-2005 w dzielnicy Zielona Góra, jako dziękczynne wotum za odzyskanie przez Litwę niepodległości w roku 1918 i w roku 1991.

W oddali na wzgórzu widnieje biała budowla


Zerkamy do wnętrza...


...a potem podziwiamy widoki z tarasu na dachu kościoła

2 komentarze:

  1. Wołw - ten taras na dachu kościoła to CYMESIK!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Widoki niesamowite, słoneczko, cisza i spokój. Przepięknie :-)

      Usuń