wtorek, 1 maja 2012

Letnio

Nie mieliśmy żadnego pomysłu na dzisiejszy dzień, a potem raz dwa, zebraliśmy się prędko i wylądowaliśmy w Dobrym Mieście na wystawie psów. Najwięcej czasu spędziłam przy ringu psów pasterskich, żeby popatrzeć na jedynego bouviera - śliczną 5-miesięczną suczkę. Przedtem ją wygłaskałam, a z właścicielami wymieniliśmy wrażenia na temat wspaniałego charakteru tych psów. Może jeszcze się spotkamy, kolejna wystawa w Olsztynie już 1 lipca.


Dumny bouvier des flandres w klasie Baby


A to znajomy z internetu - Ellander Wilk z Polskiego Dworu, piękny wilczak!


Biały owczarek szwajcarski


Był też pokaz pasienia


Przyjaciele


Prawie jak lew


Zza węgła ;-)


Dog mało poważny


Psisko


Zaduma


* * *

A późnym popołudniem zajrzał nam do domu przez okno bardzo młodociany dzwoniec :-)))


4 komentarze:

  1. Ogromne są niektóre, największy pies, jakiego widziałam na żywo, to kaukaz, ależ się bałam. Boję się także ras bojowych - uważam, że powinny być specjalne testy i szkolenia i dla takich psów, i dla ich właścicieli, tyle było przypadków ataków i zagryzień dzieci przecież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Squirku, masz racje, co do psów ras agresywnych, ale pseudo hodowcy zawsze się znajdą, dopóki prawo nie będzie egzekwowane. Wszystko zależy od człowieka. A i bullterier czy amstaff może być milusim psiaczkiem, tylko trzeba w jego wychowanie włożyć sporo pracy.
      Ja się psów nie boję, a duże przeważnie są spokojniejsze, bo mają świadomość swojej siły. Ale zawsze trzeba zachować ostrożność i rozsądek. I szkoda, że u nas jest tak mało edukacji w psich sprawach.

      Usuń
  2. Ewa, a agility było ?
    Wilczaki są piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tym razem agility nie było. W zamian pokazano pasienie, które obserwowałam z ciekawością, bo mój pies to pasterz, co prawda do zaganiania krów, ale jednak ;-)
      A wilczaki lubię bardzo. Raz nawet wystawiałam piękną sukę weterankę, bo właściciele potrzebowali pomocy w pokazaniu swoich trzech psów. I moja akurat wygrała :-)

      Usuń