sobota, 18 grudnia 2010

Zimowy jarmark

W Olsztynie trwa II Jarmark Warmiński. Na Starym Mieście jest wiele atrakcji. Dziś wybrałam się zrobić trochę zdjęć. Zmarzłam w ręce, ale wróciłam zadowolona. Popatrzcie...

Choinka przy Ratuszu

Te choinki też przy Ratuszu, ale ich nie ubrali

Centralne skrzyżowanie miejskie

Nowoczesna choinka przy Wysokiej Bramie

A tu największa atrakcja - ogród lodowy. Naprawdę bajkowy.

Wszystko wyrzeźbione w bryłach lodu

Logo miasta i kwiaty zatopione w lodzie

Konik. Jest ich więcej.

Oczywiście, jest i Mikołaj Kopernik

I cały czas pada śnieg

Spotkałam też żywe koniki

Dzieci mają radość

Stary Ratusz w kropki

Na Starym Mieście świąteczny nastrój

Mnóstwo ludzi odwiedza jarmark

A tu niespodzianka! Kolejne lodowe rzeźby powstają przy centrum handlowym.

6 komentarzy:

  1. W ogóle nie znałam Olsztyna, no to teraz już trochę poznałam i to od najlepszej strony. Pięknie w tej zimowej szacie.
    Ela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for sharing your photos..... they are lovely and the ice sculptures are wonderfu.

    Merry Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj...łza się w oku zakręciła.Tęsknię za Olsztynem okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, zimowa szata dodaje uroku wszystkiemu ;-)

    dls - thank you for coming.

    Kasiu, rozumiem, ale kiedyś nas przecież odwiedzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne fotki.....nie moge sie napatrzec!!!!
    Takiego czegos nie ma nawet w 300 tys.miescie w Niemczech.Fantastyczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem mi się wydaje, że na fotkach to znacznie lepiej wygląda niż w rzeczywistości ;-))

    OdpowiedzUsuń