sobota, 18 stycznia 2014

Bez planu...





10 komentarzy:

  1. Przyjemny ten drugi kadr :)
    Miałem dziś wyjść w teren ale wiatr i śnieg mnie zniechęcił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś mróz, ale i słońce, więc spacer obowiązkowy :-)

      Usuń
  2. Czasami brak planu jest najfajniejszym planem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak trudno, przynajmniej mi dotrzymać zaplanowanych rzeczy, czasem wolę spontanicznie i skutecznie,. Zdjęcia bardzo na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię mieć chociaż mały plan, jestem wtedy spokojniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z jednej strony lubię mieć plan, by wiedzieć, co mnie czeka, a z drugiej - to dodatkowy stres, żeby dotrzymać postanowień ;-)

      Usuń
  5. ...plany? Nie robię, bo jak zrobię to je...diabli biorą...:( Uwielbiam spontaniczność :)
    Serdeczności:)
    Ps...mam zimę! Mam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś jak u mnie ;-)

      Zimę? Byle nie za zimną!

      Usuń