czwartek, 23 stycznia 2014

Do wiosny...


do licznika...


A u mnie dziś minus 17 za oknem...



26 komentarzy:

  1. Ja miałam rano -19, teraz też -17. Ale z każdą godziną bliżej do wiosny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to żarty się skończyły!!!!!!!!Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. -17 ?! u mnie o 10 wiecej...znaczy mniej.. Cholera! -7 jest!

    ...moj Nikus nie usatwia przeslony mniejszej niz 4,5 a i to tylko przy dluuuugim czasie i wielkim ISO, buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to masz cieplutko :-)

      Wiesz, ja się zupełnie na tym nie znam, jedynie mój model Nikona, czyli stary, kultowy D50 ogarniam. To chyba od obiektywu zależy... a raczej na pewno. Ja mam od 5,6 (czasem zejdzie na mniej), a do góry zdarza się, że i do f/30 dojdę, zależy od oświetlenia.

      Usuń
  4. Coraz bliżej, coraz bliżej, jak to fajnie :)))
    Ewo pięknie komponujesz zdjęcia, za każdym razem, gdy tu zaglądam to podziwiam Twój zmysł kompozycyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję! Bardzo się staram, żeby zdjęcia były ciekawe.

      Usuń
  5. U mnie wprawdzie trochę mniejszy minus ale tak cudownego widoku za oknem nie mam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ja też nie. Po te drzewka musiałam wyjechać za miasto ;-)

      Usuń
  6. Nas też już dopadło! Narazie -5, ale zjeżdża w dół. My też liczymy dni! Powoli, ale ubywa.... Kiedyś wreszcie stuknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło popatrzeć na taki zimowy krajobraz...aż mi się wierzyć nie chce że u Ciebie -17:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie coś ok -10 chyba ale sprawdzałam parę godzin temu, teraz nie wiem ale na pewno się nie ociepliło ;)
    Drzewka, takie malusie w kadrze, cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cieplej niż -10, to luz ;-)

      Uwielbiam drzewka :-)

      Usuń
  9. brrr, naprawdę zimno ;) ale jak pięknie przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie wygląda tak, jakby ktoś rozwinął na śniegu rolkę dywanu (czy też chodnika) z rosnącymi drzewami. Niesamowite złudzenie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Tczewie też dzisiaj o 06:30 było -17, choć znajomy mówił że u niego na wsi (parę km ode mnie) miał 21 stopni mrozu. Ale że jest jednocześnie biało, a niebo bezchmurne, z prawdziwym zimowym wyżem, to nie śmiem narzekać. Poranne widoki przed wschodem i o wschodzie Słońca, z oszronioną przyrodą bezcenne :-)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoki rzeczywiście wspaniałe i to jest tym bardziej wkurzające, bo trudno robić zdjęcia w takiej temperaturze... :-)

      Usuń
  12. Och, przeszłabym się teraz tą drogą! Piękne zdjęcie. Często słyszę w audycjach dla kierowców dyskusję na temat przydrożnych drzew. Ze względów bezpieczeństwa wiele osób chce ich wycięcia. Nie wyobrażam sobie naszych krajobrazów bez dróg wysadzanych drzewami. Trzeba po prostu uważniej jeździć (na "gołej" drodze też może dojść do wypadku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My często jeździmy zadrzewionymi alejami, których na Warmii jest sporo. Są piękne, ze starymi, dorodnymi drzewami i popieram walkę z ich wycinaniem.

      Usuń
  13. Tak zimno jeszcze u mnie nie było max to -15 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Suwałki to biegun zimna, niestety ;-)

      Usuń