czwartek, 15 marca 2012

Długa historia i prośba...

Jestem bouvieromaniaczką, to wiadomo ;-) Dzięki miłości do tych psów poznałam wielu ciekawych ludzi. Zaczęło się od Magdy... Grzebałam w sieci w poszukiwaniu wpisów o bouvierach i znalazłam taki:

Jak to z nami było...
...czyli wpis, który powinien być na początku.
O psie asystencie marzyłam od dawna, jednak takowy był bardzo drogi. Pewnego dnia znalazłam w internecie Fundację Alteri i od tego momentu moje marzenie zaczęło przybierać realne kształty. Kiedy pierwszy raz pojechałam na Alterowskie Spotkanie Integracyjne, byłam zachwycona - atmosferą, ludźmi, którzy poświęcali swój czas na szkolenie psów dla osób takich jak ja oraz samymi psami. Tam poznałam Alturę - wyjątkowego bouviera o czułym sercu.
Oto nasze wspólne zdjęcie:


Przypadłyśmy sobie do gustu i Altura zawitała u mnie w domu. Jednak nie potrafiła żyć w zgodzie z moim kotem i z naszej współpracy nic niestety nie wyszło.

Magda pisze bloga o przygodach, wzlotach i upadkach oraz wspólnym życiu Blondyna i Blondyny. Blondyn to Igor, golden z Fundacji Alteri, który jest psem asystującym. Natomiast Blondyna to Megi - chora na zanik mięśni miłośniczka psów i zwierząt wszelkiej maści.

Przy rozliczaniu się z ubiegłorocznych podatków można wesprzeć Magdę jednym procentem:


Altura znalazła swój dom u Eli, z którą poznałyśmy się w internecie, oczywiście dzięki bouvierom. A potem spotkaliśmy się w Krakowie całymi naszymi rodzinami, psów nie wyłączając ;-) Teraz Ela jest moją najlepszą Przyjaciółką :-)

A do Magdy trafił właśnie Igor, czyli golden retriver o ksywie "Blondyn" :-) Magda dzielnie idzie przez życie, a Igor bardzo ją wspiera i pomaga w codziennych czynnościach. Ale niedawno Igor zachorował, bardzo ciężko zachorował... I potrzebna jest pomoc na leczenie tego psa, który Magdzie do życia jest niezbędny. Będę bardzo wdzięczna, gdyby ktoś mógł wesprzeć leczenie Igora. Z góry dziękuję!

Fundacja Warta Goldena
Numer rachunku: 45 2130 0004 2001 0576 8023 0001
Z dopiskiem: Dla Igora

Pieniądze będą wydawane przez Fundację na leczenie Igora. Magda będzie zbierała rachunki, by móc się rozliczyć. Jeśli pieniędzy będzie za dużo, Magda potwierdziła, iż złoży oświadczenie, że środki te będą przekazane na wsparcie innych fundacyjnych goldenów.

Debra i Altura dziękują za wsparcie Igora! 


Igor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz