czwartek, 26 stycznia 2012

Zima nieśmiało się skrada

Jest niewielki mróz, ale zapowiadanego słońca nie widać. Zdjęcia wychodzą szare i dziś nic ciekawego po drodze do przychodni nie widziałam.
Teraz zrobiłam sobie wielki kubek herbaty z imbirem, siedzę przed komputerem i wybieram fotki na upatrzony konkurs. Może w końcu coś wyślę ;-)
Wczoraj Barca zremisowała na Camp Nou z Realem i awansowała do półfinału Pucharu Króla!. Już sama nie wiem, po tym zamieszaniu z ACTA, czy mogę zamieścić tu zdjęcie z meczu, czy nie :-(
Ale pulpit z mojego laptopa chyba mogę pokazać ;-)

Tapetę można pobrać ze strony Barcy


I jeszcze prośba. Portal Lubimyczytać organizuje plebiscyt na najpiękniejszą księgarnię. Może zagłosujecie na olsztyńską Tajemnicę Poliszynela? Albo na inne miejsce, równie przyjazne książkom.

Na to miejsce nie głosujcie!



6 komentarzy:

  1. No nareszcie – z tym konkursem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyślij koniecznie, trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, dziewczyny! Teraz kończę sweter na drutach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak! Wysyłaj bez gadania! Swetrem się nie wykręcaj, bo już tyle na niego czekam, że jeszcze kilka dni mnie nie zbawi ;)
    Nie było ładniejszych tapet, na przykład z Alvesem? ;)
    A co do ACTA - chyba musi minąć trochę czasu zanim ta ustawa wejdzie w życie, więc na razie spoko!

    Ula

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Sporo głosów ma Poliszynel, a mam nadzieję, że ta liczba jeszcze wzrośnie.

      Usuń